احتمال انتخاب پرچمدار دوم کاروان ایران از بین رشته های تیراندازی و تکواندو، مراسم بدرقه لغو می گردد؟

به گزارش وبلاگ دوین، در جلسه امروز مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درباره انتخاب پرچمدار بانو تصمیم گیری خواهد شد.

احتمال انتخاب پرچمدار دوم کاروان ایران از بین رشته های تیراندازی و تکواندو، مراسم بدرقه لغو می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دوین، پس از توصیه کمیته بین المللی المپیک برای معرفی دو پرچمدار از سوی کشورها و بعلاوه توجه به عدالت جنسیتی، محتمل است که یک پرچمدار زن از بین 10 بانوی المپیکی ایران انتخاب گردد و در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد.

در زمان حاضر جلسه ای بین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است و این احتمال وجود دارد که از بین تیراندازان بانو (فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی، آرمیتا صادقیان و هانیه رستمیان) و ناهید کیانی تکواندوکار یک نفر به اسم پرچمدار دوم کاروان ایران معرفی گردد.

بعلاوه در نشست امروز مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قرار است تصمیم نهایی درباره برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو گرفته گردد. شنیده می گردد تصمیم مسئولان ورزش مبنی بر لغو مراسم بدرقه است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال انتخاب پرچمدار دوم کاروان ایران از بین رشته های تیراندازی و تکواندو، مراسم بدرقه لغو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال انتخاب پرچمدار دوم کاروان ایران از بین رشته های تیراندازی و تکواندو، مراسم بدرقه لغو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید